Monday 12 January 2015

Laptop Masuk Hospital gara gara keropok

Selamat bertemu kembali kpd anda pembaca setia blog saya...Masih belum terlewat lagi untuk saya mengucapkan Selamat tahun baru 2015 kepada anda.
Semoga di tahun baru ni kita mempunyai azam baru..

Sori yer...lama dah menyepi...saya menyepi sebab teman baik a.k.a lappy saya masuk
Hospital...screen pecah gara gara anak saya bagi dia makan keropok...

Rupa orang yang bagi lappy sy makan keropok
Dipendekkan cerita...Oleh kerana tak dapat mengigit dan memecah keropok yang dimakan oleh si Uding saya dia bagi lappy pecahkan keropok tu untuk dia..
Kini hampir sebulan lappy masuk hospital dan br sekarang boleh keluar..

Harapan saya semoga kerja mengupdate saya ni berjalan lancar selepas ni...

Saya pengedar Shaklee area Miri
Blh hubungi saya melalui whatsapp/sms/call 0148854484
Pm FB sy Winnie Lurang

No comments:

Post a Comment