Wednesday 24 September 2014

Atasi kurang selera makan anak anak

Mungkinkah anda adalah seorang ibu seperti saya risau tengok anak anak yang tak nak makan???Percaya tidak jika saya bagitau anak saya hanya makan nasi sekali sahaja untuk 4-5 hari??Jika anak anda pun begini pasti anda tercari cari supplement apa yang paling sesuai untuk menambah selera anak anda tu kan??


Atasi Kurang selera makan anak anak
Atasi kurang selera makan anak anak

Memperkenalkan produk SHAKLEE yang dapat membantu menyelesaikan masalah kurang selera makan anak anda iaitu  MEALSHAKES..
 Mealshakes ialah makanan segera yg rendah lemak dan rendah-glycemic lengkap dengan protein, multivitamin dan serat mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan  kaya dengan sumber kalsium dan protein yg sesuai dengan keperluan tumbesaran kanak-kanak.
 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:
  • Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  • Untuk tumbesaran dan perkembangan minda
  • Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  • Untuk Anak kekal aktif
  • Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  • Meningkatkan berat badan anak
  • Membantu anak fokus
  • Membantu kurangkan kekerapan asthma
  • Mengatasi masalah sembelit pada anak
  • Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  • Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  • Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  • Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu


Jadi ibu ibu kesimpulannya ialah MEALSHAKES ni bukan sahaja untuk membantu menambah selera makan kepada anak anda tetapi MEALSHAKES ni melengkapkan pengambilan nutrisi harian anak anda supaya anak anda membesar dengan sihat.

atasi kurang selera makan anak anak
Atasi kurang selera makan anak anak

MEALSHAKES ni telah membantu saya menyelesaikan masalah saya..Kini anak saya dah berselera untuk makan dah.Tiap kali balik sekolah dia pandai cakap lapar dan tak sabar nak makan.Malah tahap kesihatan dia pun jauh berbeza berbanding sebelum dia mengambil MEALSHAKES secara konsisten.Jujurnya saya sangat2 senang hati melihat dia semakin sihat.

 so,ibu2 semua keputusan ditangan anda untuk memilih memberikan Mealshakes kepada anak anda..Bagi saya kesihatan anak anak paling penting..Menjadi kebanggaan bagi saya apabila melihat anak saya membesar dgn sihat.

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment