Saturday 20 September 2014

Bagaimana nak menjana pendapatan dari rumah?



Pernah terfikir ker nak menambah pendapatan atau menjana pendapatan sendiri walaupun anda hanya seorang suri rumah sahaja????saya pun pernah terfikir macam anda sebab saya pun seorang surirumah...terlalu banyak MLM dan bisnes saya cuba buat tapi tak pernah kekal lama..Dan akhirnya saya JATUH HATI dengan SHAKLEE..Dengan SHAKLEE saya mampu tersenyum tiap tengah bulan masa SHAKLEE bagi BONUS...Hanya promote secara 'online' dan offline sahaja sambil anda buat kerja di rumah saya menerima 'gaji' dari SHAKLEE.
bagaimana nak menjana pendapatan dari rumah?
bagaimana nak menjana pendapatan dari rumah?
Tau tak kenapa saya pilih SHAKLEE??Pendapatan(BONUS) yang kita terima dari SHAKLEE adalah JELAS.Semua hasil usaha sendiri..Dengan menyertai SHAKLEE anda tak perlu berniaga atau menjual produk SHAKLEE ni pun takper...anda masih boleh menikmati kelebihan-kelebihan sebagai ahli shaklee walaupun hanya makan dan guna sendiri sahaja. 
  •  Bonus Tunai (Ringgit Malaysia) - samaada melalui cek atau pun auto debit ke akaun anda oleh shaklee. (Shaklee yang beri bukan pengedar shaklee)
  • Layak dan berhak mendapat harga yang lebih rendah. POTONGAN HARGA SEHINGGA 25% dari harga runcit 
  •  Bagi yang mendaftar keahlian shaklee dibawah saya akan diserap masuk ke kumpulan "hanya yang terpilih" FB (Di bawah kelolaan saya) untuk mendapatkan panduan dan tips-tips sebagai ahli shaklee. Anda bebas berkongsi pembelian pada harga yang lebih rendah dari harga runcit dengan kawan-kawan, keluarga dan sesiapa sahaja anda ingin berkongsi.
  •  Anda bebas membuat pembelian sendiri secara "walk-in" di cawangan-cawangan kedai shaklee yang terdekat dengan kediaman anda. Tiada masa atau leceh dengan "traffic jam". 
  • Anda boleh membuat tempahan secara online melalui shaklee2u.com. Perkhidmatan tempahan secara online boleh dibuat dalam tempoh 24 jam sehari.
  •  Lebih menguntungkan dan menjimatkan apabila anda membuat belian promosi "Beli 6 percuma 1" dan kongsikan dengan rakan-rakan & ahli keluarga.
  •  Dengan shaklee2u.com, anda lebih yakin dan mengetahui status terkini jumlah belian dan juga bonus terkumpul anda. 
  •  Anda juga dapat mengetahui tips-tips dan jadual makan supplement yang dicadangkan.
  •  Bila-bila masa anda teringin untuk berniaga, tiada modal tambahan dikenakan dan juga akan mendapat tunjuk ajar secara "offline" dan "online" melalui saya dan juga kumpulan rahsia FB

 





Bagaimana nak menjana pendapatan dari rumah?
Bagaimana nak menjana pendapatan dari rumah?

Bestkan jadi member SHAKLEE ni..Banyak keistimewaan dia kan???. Dengan yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM65 (tidak termasuk caj pos beg starter kit) sahaja..
Jadi mendaftarlah sebagai ahli shaklee sekarang untuk mendapatkan ganjaran-ganjaran keahlian shaklee selain menikmati kebaikan-kebaikan supplement dan juga lain-lain produk shaklee yang 100% semulajadi dan bebas bahan kimia dan toksik yang memudaratkan

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment