Tuesday 23 September 2014

Pengedar Shaklee di Miri

Salam 1 Malaysia orang Miri.Saya adalah salah seorang pengedar sah Shaklee di Miri, Sarawak. ID saya 1031312.Saya sedia membantu anda yg mengalami masalah berat badan, supplement untuk ibu mengandung,masalah penyusuan, supplemen utk ibu bersalin, vitamin utk kanak-kanak dan juga makanan tambahan utk seisi keluarga.Jika anda adalah pengguna tegar supplement Shaklee anda boleh dapatkan supplement ini daripada saya. 
Saya sedia memberikan konsultasi yg terbaik untuk semua yg membeli drpd saya.

Pengedar shaklee di Miri
Pengedar Shaklee Di Miri
Saya menyediakan khidmat 'CASH ON DELIVERY' bagi yang berada di kawasan Miri dan bagi mereka yang berada di luar kawasan Miri pula, jangan risau. Saya boleh tolong poskan supplement anda. 
Orang Miri yang berminat nak menjadi ahli bolehlah datang berjumpa dengan saya. Bagi yang jauh jangan risau, online coaching disediakan.
Pengedar shaklee di Miri
Pengedar Shaklee di Miri




Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment