Thursday 18 September 2014

vitamin untuk kanak kanak di Miri

Kanak kanak yang membesar memerlukan keperluan vitamin yang mencukupi.Tetapi mampukah kita memastikan keperluan vitamin anak kita mencukupi untuk tumbersan mereka.Jum kita tengok apa vitamin untuk anak anak yang shaklee sediakan.
Vitamin untuk kanak-kanak
Vitamin untuk kanak-kanak

OMEGA GUARD
Omega 3 adalah asid lemak penting yang mengandungi EPA dan DHA yang sangat penting untuk perkembangan memori dan menajamkan minda. Namun tubuh manusia tidak boleh menghasilkan EPA dan DHA ini dan kita perlu mendapatkan sumber EPA dan DHA dari sumber makanan dan juga supplement. 
  •  penting untuk perkembangan otak anak
  • meningkatkan sistem imunisasi badan


MEALSHAKES
 Mealshakes Shaklee merupakan multivitamin terbaik untuk kanak-kanak yang diakui oleh ramai ibu bapa. Kenapa?. Kerana mealshakes shaklee berasaskan bahan 100% semulajadi yang mana vitamin dan mineral yang terkandung dalam meal shake shaklee sama dan hampir sama dengan vitamin dan mineral yang ditemui dalam badan manusia. Selain itu mealshake shaklee diuji dan dibuat ujian klinikal ke atas manusia sahaja dan tidak diuji ke atas haiwan. 
  • mengandungi 19 vitamin dan mineral yang diperlukan untuk tumbesaran anak-anak 


CHEWABLE VITAMIN C
Chewable Vita C Shaklee kini sudah ditingkatkan formulasinya dengan tambahan Citrus Bioflavanoid Complex dan menjadi antara supplement vitamin C paling lengkap di pasaran. Kini nama baru Chewable Vita C adalah Chewable Vita C Plus.
  • meningkatkan penyerapan zat besi dari sumber bukan daging
  • membantu mengekalkan pertahanan semulajadi badan.

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak


1 comment: