Friday 26 September 2014

Tips mudah Hamil


Tentunya anda yang sedang membaca laman web ini mengalami kesukaran untuk hamil bukan???Sudah bermacam-macam ikhtiar anda mencuba tetapi masih gagal untuk hamil. Anda sebenarnya mengalami masalah sukar untuk hamil.Ramai yang suka fikir untuk hamil adalah sesuatu proses yang senang dan semua orang mampu mencapainya. Tidak semestinya.Adakah ianya akibat masalah kesuburan?mungkin anda dan pasangan anda sudah mencuba set kesuburan Shaklee ni..tapi masih juga tak berhasil..Tapi jika belum,dapatkan set kesuburan shaklee ni dari saya dulu barulah anda digalakkan utntuk mencuba tips tips yang telah saya sediakan untuk panduan anda.

Tips mudah Hamil
Tips mudah hamil
Jom kita sama-sama lihat beberapa tips mengenai cara untuk cepat hamil dari aspek perhubungan seksual.AMARAN!!!! Ini merupakan perkongsian ilmu seksual bukan membincangkan perkara lucah! Petua mudah hamil ini akan memfokuskan kepada cara pehubungan seksual anda.Mungkin anda mempunyai satu persepsi apabila bersetubuh saja pasti akan mengandung..ANDA SILAP! sekiranya cara anda melakukan hubungan intim itu salah atau tidak kena pada masanya.

Perhatikan tips tipsnya:

  1. 30-60 minit sebelum melakukan seks pastikan anda kencing dahulu dan bersihkan alat kelamin anda sebersihnya.
  2. setelah selesai melakukan seks jangan bergerak atau bangun.sebaiknya terus tidur atau baring dalam masa 30-60 minit untuk memberi ruang kepada sperma untuk berenang ke dalm faraj dan mencari telur ovari.
  3. jangan sekali-kali membersihkan faraj anda setelah selesai melakukan hubungan intim bersama suami anda.
  4. lakukan persetubuhan pada hari yang subur(biasanya hari ke 14)sekurang-kurangnya 5 kali..=)
  5. sebelum ejakulasi pastikan zakar suami betul-betul keras dan masukkan kedalam faraj sedalam yang mungkin dan pancutlah air mani dengan laju.
  6. gunakan teknikTok Janggut dimana ianya memerlukan kedua kaki wanita kengkang keatas dan masukkan zakar yang betul-betul tegang keras padu dan mantap terus ke faraj dari arah depan.  
  7. cuba teknik che siti wan kembang dari kelantan iaitu dengan menggunakan lapik bantal dibawah punggung perempuan.tujuannya bagi memudahkan zakar masuk sedalam-dalamnya ke dalam faraj.teknik puteri saadong juga merupakan teknik yang hampir sama dengan teknik che siti wan kembang.teknik ini telah memberikan peratusan yang tinggi untuk wanita hamil.jadi anda juga boleh mencuba teknik ini. 
  8. petua cepat hamil seterusnya ialah apabila anda selesai memancutkan air mani ke dalam faraj biarkan zakar di dalam faraj untuk beberapa minit.apabila zakar anda sudah kecut barulah anda tarik keluar.


itulah serba sedikit perkongsian petua mudah hamil dalam melakukan hubungan seks bersama dengan pasangan anda.diharap ianya memberi manfaat dan idea kepada anda.selamat mencuba!suka saya nak ingatkan yer,tips ini hanya untuk pasangan yg tiada masalah dengan sistem peranakkan mereka ataupun telah disahkan sihat oleh doktor..



Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment