Monday 22 September 2014

Cara mengatasi Sembelit dengan shaklee

Sembelit????Pasti anda berfikir banyak kali kan nak ke tandas apabila rasa nak berak tu datang.Nak meneran pun sakit,nanti terlebih teran pun jadi penyakit lain pulak..Mesti seksa kan kena sembelit ni,mana tak nya kita terpaksa menghabiskan masa yang lama untuk meneran untuk hasil yang begitu tidak memuaskan hati.
mari tengok apa yang SHAKLEE sediakan untuk mengatasi masalah sembelit anda.


cara mengatasi sembelit dengan shaklee
Cara mengatasi sembelit dengan shaklee
1) Herblax
Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi perubatan tradisi dan teknologi barat.Ia mengandungi 9 herba semulajadi :alfalfa leaves,senna leaves,anised seed,blue malva flower,buckorn bark,licorice root,rubarb root,fennel seed dan culver's root.
Herblax berperanan mengaktifkan usus supaya proses pelawasan dan pembuangan najis besar dapat berlaku dengan mudah. Jadi, Herblax membantu mengatasi sembelit dengan mudah!

cara mengatasi sembelit dengan shaklee
cara mengatasi sembelit dengan shaklee


keistimewaan bila makan Herblax?
  • Anda akan mudah lawas dengan khasiat senna leaves
  • Membantu proses detoksifikasi dengan alfalfa dan blue malva flower
  •  Najis menjadi lembut dan pergerakannya dimudahkan di dalam usus dengan khasiat dari herba Buckhorn Bark
  •  Jika anda terlebih makan dan juga mengambil alkohol, fennel seed atau jintan manis di dalamnya membantu mengeluarkan toksin terkumpul dan atasi masalah kembung perut
  •  Badan yang mengandungi lebihan air dapat diatasi dengan khasiat akar culver atau Culver's root ini, ia juga sesuai untuk pesakit asma.
  •  Yang paling best, sudah tentu anda akan rasa perut akan mengempis dan kurang buncit! Boleh dicuba pada orang belum mencuba herblax ini 
Namun, Herblax tak boleh diambil setiap hari! Dapatkan aturan makan yang berkesan daripada saya  untuk hasil yang optima untuk mengatasi sembelit anda.

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment