Wednesday 5 November 2014

ESP Menyebabkan Kanser Payudara

Benarkah ESP dihasilkan daripada kacang soya??Adakah ESP yg diperbuat daripada soya ni selamat untuk di ambil?  Betul ke ESP boleh menyebabkan breast cancer?
Jum kita kupas tentang persoalan ini...
 
ESP Menyebabkan Kanser Payudara
ESP shaklee

Protein adalah salah satu keperluan tubuh yang penting untuk imuniti. Protein penting untuk untuk pembentukan dan pembaikpulihan sel. Oleh itu, dalam melindungi dan menjaga tubuh dari jangkitan, protein memainkan peranan penting.Antibodi juga adalah terdiri dari jenis-jenis protein.

Mengikut Jurnal Nutrisi Klinikal Amerika, kekurangan protein di kalangan warga tua mendatangkan pelbagai jenis penyakit yang berkaitan dengan sistem imuniti..

Manakala kajian yang dibuat terhadap wanita-wanita di China yang mengambil soya secara rutin,  didapati menghadapi risiko kanser payudara lebih rendah daripada wanita yang jarang makan soya.  


ESP Menyebabkan Kanser Payudara
Kacang Soya

Apa yang membuatkan Soy Protein Shaklee berbeza dengan produk soya lain?
Kebanyakan produk soya diproses dengan alkohol. Cara ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk pencemaran bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan keseluruhan kebaikan soya.
Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO. Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, Soy Protein Shaklee menggunakan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

 Shaklee menggunakan teknik pengekstrakan air sejuk selama 30 tahun untuk memisahkan soya. Kenapa teknik ini dipilih? Ianya berikutan kesan soya yg pertama kali diukur pada burung tlh menunjukkan soya mengubah dedaun dan menyebabkan ianya matang pd usia muda dan juga memperlahankan fungsi tiroid. Selepas pemerhatian ini mereka menyedari terdapat ciri-ciri anti-tyrosine dalam kacang soya mentah.
Dr Shaklee  memisahkan protein daripada kacang soya mentah dan meninggalkan enzim yang mengandungi bahan anti-tyrosine.  

Apabila anda memasak soya, untuk menyifatkan semula sebatian seperti bahan anti-tiroid, anda sebenarnya mula menyusun semula bahan asid amino dalam soya yang kemudiannya menjadi bahan toksik.

Oleh sebab itu Dr Shaklee memilih untuk menggunakan teknik ini untuk mengekalkan khasiat soya.. Dengan menggunakan teknik pengekstrakan air sejuk juga, anda akan mendapat hanya yang terbaik daripada soya dan semua perkara yang positif seperti fitoestrogen yang menghalang kanser payudara dan kanser prostat pada lelaki.

Perbezaan Shaklee ialah mereka membuat kajian yang lama terhadap sesuatu produk sebelum orang mula bercakap tentang produk tersebut..Jadi kepada anda usalah meragui ESP shaklee serta produk-produk shaklee..


Anda juga digalakan untuk membaca tentang ESP dengan lebih lanjut di sini http://hinanurai.blogspot.com/2014/10/apa-itu-esp.html


Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

Sila klik butang ORDER NOW dibawah untuk membuat pembelian secara online..

.



No comments:

Post a Comment