Saturday 8 November 2014

Pengedar Shaklee di Kawasan Anda..

Hai semua...Anda tercari-cari siapa pengedar shaklee di miri???Saya merupakan seorang pengedar shaklee yang sah..Nombor ahli shaklee saya ialah 1031312..

Pengedar Shaklee di Kawasan Anda..
Pengedar Shaklee di Kawasan Anda..
Saya membuat penghantaran supplemen ke seluruh malaysia menggunakan khidmat poslaju dan bas...Saya juga membuat "CASH ON DELIVERY" di seluruh Miri dan khas bagi kawasan Senadin,Permyjaya,dan Lutong Miri..Selain tu saya juga membuat perkhidmatan 'COD' ni di kampung halaman saya iaitu di Sg Asap Belaga tapi istimewa ketika cuti sekolah sahaja..
Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment