Tuesday 4 November 2014

Mealshakes Shaklee Protein Terbaik Untuk Anak2

Saya ni selalu jer cerita tentang mealshakes kan??Ader je cerita tentang mealshakes ni....Nak tau kenapa??Sebab mealshakes ni merupakan supplemen protein terbaik untuk membantu tumbesaran dan perlindungan kepada anak anda..Supplemen Shaklee yang paling saya sanjungi sebab ia sangat2 membantu buah hati saya membesar dengan sihat..




Mealshakes Shaklee Protein Terbaik Untuk Anak2
Mealshakes Shaklee Protein Terbaik Untuk Anak2


Apa itu Mealshakes?
 
Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Siapa yang perlukan MealShakes?

1. semua kanak2 terutamanya yang kurang selera mkn atau yang sembelit atau pun kanak2 obese.
2. Juga sesuai utk sesiapa sahaja (Ibu2 mengandung,menyusu,pesakit2 dlm proses pemulihan selepas operation, mereka2 yg inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat) .
3. Especially mereka yang tak gemarkan supplemen dalam bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jd minuman yg lazat.
4. Meal Shake ni juga bagus utk mereka yang ingin menambah/memantau berat badan..

BAHAYANYA JIKA ANAK ANAK ANDA KEKURANGAN PROTEIN:

Mereka mempunyai risiko untuk menghadapi masalah seperti anemia, penyakit buah pinggang, penyakit hati, ulcer perut & usus, penglihatan kurang baik, pengaliran darah yang tidak lancar, kolesterol tinggi, low blood sugar, tekana darah rendah, saraf tak stabil, kurg daya penyembuhan luka, ketahanan badan rendah terhadap jangkitan, kelesuan, penat, water retention.

Ha!!!bahaya juga kalau kurang protein ni tau...Jadi jangan lupa dapatkan Mealshakes a.k.a protein khas buat anak2 bagi anak anda hari ini..Tak rugi apa pun...Lagi untung tengok anak2 sihat..



Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

Sila klik butang ORDER NOW dibawah untuk membuat pembelian secara online..
 
.


No comments:

Post a Comment