Saturday 22 November 2014

Ibu Dan Anak Seronok Sebab Cuti dah Bermula..

Dah menuju ke penghujung persekolahan untuk tahun ini dah..Bukan setakat anak anak jer happy..Jujur saya katakan saya pun seronok sebab masa cuti la kita boleh 24jam bersama anak-anak..Sebelum cuti sekolah ni bermula Sekolah tempat ada saya belajar mengadakan 'party cum graduation'..Yeah!yeah!yeah! esok dah mula bercuti..Ibu pun turut seronok bila anak dah mula bercuti panjang..


Sekitar Party perpisahan puteri sulung saya Denisha Urai Lah dengan teman teman sekolahnya yang level 3..Mereka akan melanjutkan persekolahan ke darjah 1 tahun hadapan..Masih ada 2 tahun lagi untuk anak saya menuntut ilmu di sekolah ni..


Dulu ibu dan ayah mereka satu sekolah..sekarang anak anak mereka pun satu sekolah..So mereka bukan sahaja kawan di sekolah malahan di luar sekolah pun rapat..Seronok tengok anak ramai kawan..


Hahahahaha...si adik pun mau hadiah juga macam si kakak..Malangnya belum cukup umur untuk pergi sekolah..Adik cuma mampu merebut hadiah hadiah kakaknya....Semoga tahun depan Kakak dapat banyak lagi hadiah...

No comments:

Post a Comment