Tuesday 28 October 2014

Apa Ada Dalam Beg Aku??

Apa ada dalam beg aku ni?mcm berat jer tiap kali keluar..jum kita tengok apa yang aku bawa keluar hari hari..Beg kena besar tau dan kena ada banyak compartment br boleh asingkan tempat barang barang yang di bawa tu..

Apa Ada Dalam Beg Aku??
Apa Ada Dalam Beg Aku??
  1.  Wallet mesti ada
  2. Handphone tak bleh tinggal
  3. Buku & pen
  4. semestinya flyer shaklee
  5. Cream
  6. Wet tissue
  7. Calculator
  8. Lips gloss
  9. Roll on perfume
Bukan ni jer tau..tiap kali kluar beg memang berat.Biasala kita anak kecil nak kluar barang dalam beg mesti cukup. .Bawa susu anak yg dah ready untuk diminum, stanby tepung susu,pampers,standby pakaian lagi..Biasa dalam beg saya barang saya sendiri tak banyak..barang standby untuk anak jer yang banyak berat lagi tu..Kekadang tu laptop aku pun masuk beg juga tau,biasalah berbisness katakan..mana tak berat.

Korang pula macmana????Apa yang ada dalam beg anda???

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment