Wednesday 29 October 2014

Rawat Keputihan Anda Segera!!


Adakah anda mengalami masalah berikut ??Kegatalan pada kemaluan?Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?Hah!!!! itu tandanya anda mengalami masalah keputihan..Rawatlah ia segera..
 
Keputihan itu dianggap normal apabila ia keluar sebelum dan selepas datang haid atau pun masa subur ia tak berbau,berwarna putih dan tak menyebabkan gatal..Keputihan ini tidak normal apabila berwarna kuning, berbau dan menyebabkan alat sulit anda gatal-gatal..keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican. 
Rawat Keputihan Anda Segera!!
Rawat Keputihan Anda Segera!!
Jika tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat akan merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda. Dan jika wanita hamil tiadak merawat keputihan, ia boleh mengundang risiko kelahiran pra matang sekaligus memberi efek negatif kepada bayi.
Jangan tak tau pla jangkitan bakteria atau kulat ini juga boleh merebak ke pasangan kita jika tidak dirawat segera.. Organ seks pasangan anda mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.
 
 
Bagaimana cara untuk merawat keputihan ini??.Jum kita atasinya denga set Keputihan khas dibawakan oleh shaklee..
Rawat Keputihan Anda Segera!!
Rawat Keputihan Anda Segera!!


Wow!!!banyakkan kan???Jangan risau anda boleh dapatkan set budget daripada saya..Jadi jangan biarkan aktiviti harian anda terganggu kerana kurang keselesaan akibat daripada keputihan..Rawatlah segera sebelum ia menjadi teruk dan memnjadi gangguan pada sistem lain dalam tubuh badan anda..

Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak
Sila klik butang ORDER dibawah untuk membuat pembelian secara online..

No comments:

Post a Comment