Thursday 16 October 2014

Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain

Kali ni nak sharing testimoni la...Sebab dengan shaklee ni paling penting kita kena cuba,guna dan kongsikan pengalaman kita menggunakan produk dia..benda baik kan??jadi tak salah kalau kita nak kongsikan dengan orang yang belum tau tentang keberkesanan Shaklee ni..

Ceritanya begini...Saya telah sarankan customer saya mengambil Set Budget Menyusu Shaklee setelah dia minta pendapat saya tentang produk shaklee mana dia harus ambil bagi menambahkan air susu..Sebab dia ingin baby dia sentiasa minum breastmilk untuk memastikan baby sentiasa sihat..Kan susu ibu banyak khasiat..Malangnya air susu dia semakin berkurang apabila dia terpaksa control makan sebab takut badan menjadi setelah turun bekerja..Biasa la ibu-ibu zaman sekarang dan tak ketinggalan juga saya, semua maok jaga badan ...hehehehe..Oleh sebab itu saya sarankan dia untuk ambil set budget ini mengikut kemampuan dia..Lagi seronok bila dia ni sentiasa repeat order..Takkan nak repeat order kalau takder kesan kan???
Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain
Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain
Mari kita tengok apa fungsi Esp dan Alfalfa ni kepada ibu ibu yang ingin menyusukan baby mereka..

Energizing Soy Protein (ESP) Kandungan protein di dalam ESP mampu memberi tenaga segera kepada ibu untuk berjaga malam menyusu dan kecergasan seharian..ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu dan juga memekatkan susu ibu tersebut. Ini menjadikan bayi cepat kenyang dan tidak banyak meragam. .Bukan tu jer tau ada BONUS lagi jika ibu-ibu meminum ESP ni..
  • kulit muka ibu menjadi cantik, halus,gebu serta berseri (glowing gitu..)
  • memberi rasa kenyang yang lama sekaligus membantu dalam pengurusan berat badan.
  • membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik sebab tu kita kena minum ESP awal pagi sebelum kita mengambil vitamin lain..
Dan ini pula khasiat  Alfalfa untuk ibu yang menyusukan bayi , ia merupakan supplement penting untuk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat. Ianya bergantung kepada keperluan badan si ibu.Selain itu, alfalfa complex juga membantu mengatasi masalah eczema bayi.Bukan tu saje tau!!banyak lagi fungsi Alfalfa ini untuk ibu-ibu,antaranya ialah:
  •  Memulihkan urat selepas bersalin
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
  • Merawat masalah keputihan pada wanita
  • Membantu perkumuhan menjadi lebih lawas.
  • Membantu membuang angin dalam badan.
  • Termasuk dalam kategori fiber yang mengenyangkan.
  • Melegakan sakit sendi dan belakang
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain
Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain

Setelah seminggu mengamalkan Set Menyusu ni,air susu bertambah dan dia tak risau lagi bila turun kerja..Stok susu sentiasa cukup untuk baby malah melebihi keperluan baby..Yang paling best dia dapat BONUS dengan set budget menyusu ni kulit dia makin 'glowing' dan berat badan dia pun maintain jer..Kini dia tak risau lagi tentang masalah kekurangan susu dan masalah berat badan naik..Shaklee dah membantu dia..

Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain
Testimoni Set Menyusu : Air Susu Lumayan & Berat badan Maintain

Inilah dia rupa baby shaklee dia...Semoga baby ini sentiasa sihat,jadi anak yang pintar dan taat dengan orang tua nya..

Anda mempunyai masalah seperti ibu ini???

Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 
COD area miri dan khidmat pos untuk yang di luar miri.

Klik gambar dibawah ni untuk order ya..




No comments:

Post a Comment