Monday 20 October 2014

Kenali Shaklee







Salam 1 malaysia...selamat pagi..Hari ni saya nak bawa kita mengenali shaklee.. Mungkin ramai diantara kita tak tahu bagaimana sejarah penubuhan shaklee ni..Mari kita sama-sama melihat sejarah penubuhan Shaklee dan apa yang best tentang shaklee ni..Kita sama sama berkenalan dengan shaklee ni..
Kenali Shaklee
Kenali Shaklee



Shaklee bermula apabila Dr Forrest C Shaklee didiagnos kanser...dia pulang ke kampungnya di Iowa..selama 3 tahun dia melayani serta meyelidiki 'nature' menemui penawar kanser dr alam semulajadi..katanya " I listen to nature when they speak for they are noble n best teacher"..dia mencipta vitamin pertama pada 1915-vitalised mineral( sekarang vita lea)..keinginan berkongsi hasil penemuannya beliau bsama 2 org anaknya menubuhkan Shaklee Corporation pd 1 April 1956..kini Shaklee the pioneer in nutrition as well as networkmarketing adalah sebuah syarikat gergasi yg telah menyentuh serta mengubah berjuta manusia di seluruh dunia..Dr. Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat.Beliau telah menghabiskan masanya dengan mencipta syarikat berlandaskan naluri yang dicipta untuk mempertingkatkan kehidupan setiap insan yang ditemui dan dipandu oleh satu prinsip utama “Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka”

Visi yang diilhamkan oleh Dr. Shaklee masih diteruskan melalui matlamat syarikat dengan 
menghasilkan produk berkualiti dan semula jadi yang menyokong kesihatan alam sejagat.
Dengan prinsip asas ini, Dr. Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat. 

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yg lebih sihat untuk semua org dan kehidupan yg lebih baik untuk sesiapa sahaja. Shaklee melakukannya dengan membuat produk semulajadi yg begitu LUAR BIASA, hanya kongsikan dengan rakan² anda. Setiap produk yg masuk ke dalam setiap botol shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan menjadi mesra alam di planet ini.

Dengan matlamat untuk menjadi peneraju dunia dalam produk kesihatan dan
kesejahteraan   kehidupan, Shaklee sangat berdedikasi untuk terus menyumbang dalam
produk inovasi, kecemerlangan sains.

Selama lebih 50 tahun, beberapa generasi keluarga telah mengharapkan Shaklee untuk melalukan apa yg tidak dapat di lakukan oleh syarikat lain selain Shaklee, iaitu membuat produk yg semulajadi selamat dan TERBUKTI  berkesan.

Apabila anda memilih shaklee, anda akan tahu 3 perkara adalah benar tentang Shaklee. Selamat, Sentiasa berkesan, dan Sentiasa mesra alam.



Kenali Shaklee
Kenali Shaklee


SENTIASA SELAMAT.

  • Shaklee bermula dengan alam semulajadi, Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk sumber bahan² semulajadi yg terbaik.
  • Maka kami menjalankan 350 ujian ke atas setiap bahan baru untuk logam berat, racun perosak atau mana² ratusan bahan cemar lain yg berbahaya,
  • Kami terus menjalankan lebih 83,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan setiap produk.
  • Secara teknikalnya, produk Shaklee tiada Parabens, Triclosan, Phthalates,Sodium Lauryl Sulfat(SLS), natrium sulfat eter lauryls (SLES), 1,4-dioxane, atau propilena glikol. Tiada bahan² yg diharamkan, tiada pewarna,perasa, dan pemanis tiruan. Shaklee tidak menggunakan haiwan sebagai bahan ujikaji. Malah pembungkusannya terbukti selamat dan bebas dari biophenol toksin- Phthalates dan dakwat toksik. setiap produk Shaklee dijamin 100% selamat untuk digunakan.
SENTIASA BERKESAN
  • Dalam lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripada mereka disiarkan dalam jurnal ulasan selaras, yg membuktikan keberkesanan produk shaklee. 
  • 300juta USD yg dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dari sekolah UC Berkeley Kesihatan Awam yg menunjukkan bahawa orang yg mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yg ketara lebih baik daripada mereka yg mengambil multivitamin dari jenama lain. 
  • 54 pingat emas yg dimenangi oleh atlet bertaraf dunia yg menggunakan produk shaklee. Sebelum apa² produk shaklee sampai ketangan anda, Shaklee telah melakukan kerja² keras untuk memastikan Shaklee melakukan apa yg di katakan.
SENTIASA MESRA ALAM
  • DR Forest Shaklee mengasaskan syarikat berpandukan pada prinsip Hidup Harmoni dengan Alam Semulajadi. Lebih dari setengah abad yg lalu Shaklee terus memimpin melalui teladan. 
  • Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yg menjadi iklim Neutral dan diperakui sepenuhnya dapat mengimbangi pelepasan karbon bg menghasilkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar.
  • Ibu pejabat Shaklee pernah memenangi anugerah bagi reka bentuk alam sekitar melalui jualan daripada Shaklee Get Clean Basic H.




Hebatkan Shaklee???Jadi tak perlu lah anda risau  dan ragu lagi dengan produk shaklee ni sebab di shaklee kami percaya alam semulajadi merupakan jawapan untuk yang lebih sihat dan jangka hayat yang lebih panjang..Marilah kita bersama membantu mencipta masa depan yang lebih sihat untuk diri sendiri,keluarga,masyarakat dan juga bumi ini..Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat.

Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak



No comments:

Post a Comment