Saturday 18 October 2014

Bersemangat Untuk Mencapai Kejayaan

Korang tau tak,semenjak saya join shaklee ni kehidupan saya seharian berubah sama sekali...Takder istilah boring dah duduk rumah...rasa macam orang bekerja juga tapi tak ler stress macam kerja dengan majikan dulu..Smua terhad,kita dikawal oleh bos or majikan kita.

Tapi dalam Shaklee ni kita adalah bos kepada diri kita sendiri. Bila nak buat kerja, bila nak relax, bila nak cuti, bila nak gi shopping, pukul berapa nak settle kerja semua tiada paksaan. Semuanya terpulang kepada diri kita sendiri untuk tentukan…Haaa best kan?Walaupun begitu kan,tak semua orang boleh berjaya dalam shaklee sebab diorg tak ambik serius dengan apa yang mereka buat..Akhirnya apa yang mereka dapat?? join Shaklee konon nak buat bisnes tapi terkubur tengah jalan..
Bagi sapa pula saya taknak bisnes shaklee saya ni terkubur di tengah jalan..Saya yakin saya boleh berjaya dengan Shaklee ni..Dengan semangat yang kental saya akan usahakan apa yang saya mampu mencapai kejayaan itu..Apalagi bila lihat orang yang telah ber jaya lakukan bisnes shaklee ini tak terkata tau bagaimana rasa semangat yang berkobar kobar tu nak macam yang dah berjaya tu...Biarlah orang nak kata apa pun saya tak kesah malah hasutan,cacian dan cemuhan itu makin membuat saya lebih bersemangat..Saya akan buktikan pada mereka bahawa saya juga mampu mengecap kejayaan dengan shaklee ni..
Bersemangat Untuk Mencapai Kejayaan
Bersemangat Untuk Mencapai Kejayaan


Bisnes Shaklee adalah bisnes kita sendiri. Jadi semuanya kita kena tentukan sendiri apa yang terbaik untuk diri kita..Bagi saya SEMANGAT tu harus pahat dalam hati jika nak berjaya macam orang yang dah berjaya... Memang dalam Shaklee kita ada Upline. Tugas Upline ni sebenarnya sebagai ‘Guardian Angel’ kita je untuk membantu kita memulakan langkah Shaklee kita..Sebab tu sejak dari mula join shaklee saya banyak berusaha sendiri.. Tapi ramai orang salah anggap tugas Upline ni untuk sediakan semua benda sampaikan nak promote pun suruh upline tolong. Mana boleh macam tu kan.. Tapi hakikatnya ramai orang macam tu lah.. Sebab tu ramai yang susah nak berjaya. Bak kata orang suka disuap macam baby yang tak reti berdikari…Tapi saya bukan jenis tu..Saya lebih rela berdikari dengan berdikari saya lebih berpuas hati denga apa yang saya dapat..Semangat ingin berjaya yang berkobar kobar dalam hati membuat saya tak pernah mengalah dan tak akan mengalah..
Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 
COD area miri dan khidmat pos untuk yang di luar miri.




No comments:

Post a Comment