Monday 6 October 2014

Pengedar Shaklee di Miri dan Asap Koyan Belaga

Saya Winnie Lurang seorang surirumah dan berasal dari Uma Bakah Asap Koyan Belaga tetapi dah menetap di Miri.Saya merupakan seorang pengedar sah shaklee di Miri Sarawak..Saya membuat khidmat 'CASH ON DELIVERY' di kawasan Miri.Masa cuti sekolah sy akan buat 'CASH ON DELIVERY' di kampung saya iaitu kawasan Asap Koyan Belaga.Jadi sebelum cuti sekolah anda yang berada di kawasan berdekatan boleh membuat order supaya saya boleh ready barang anda sebelum balik..
Pengedar shaklee di Miri dan Asap Koyan Belaga
Pengedar shaklee di Miri dan Asap Koyan Belaga

Saya sedia membantu anda yg mengalami masalah berat badan, supplement untuk ibu mengandung,masalah penyusuan, supplemen utk ibu bersalin, vitamin utk kanak-kanak dan juga makanan tambahan untuk seisi keluarga.Jika anda adalah pengguna tegar supplement Shaklee anda boleh dapatkan supplement ini daripada saya. Saya sedia memberikan konsultasi yg terbaik untuk semua yg membeli drpd saya.

Bagi orang luar miri jangan risau tau...saya boleh pos supplement shaklee  anda...Bagi yang berada di kawasan Asap Belaga  yang nak supplement mereka cepat, saya pun boleh pos..Kerana sekarang ni jangan xtau area kampung kita dah ada khidmat pos laju..Masalahnya Barang anda akan sampai dalam masa 3-5 hari waktu bekerja..


Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 

No comments:

Post a Comment