Wednesday 8 October 2014

Testimoni Mealshakes Shaklee : Anak kembali sihat dan cergas

Tak terasa dah lebih setahun saya mengenali Shaklee..Terdetik pula rasa di hati nak menceritakan kepada anda bagaimana saya mengenali shaklee dan apa yang membuat saya jatuh hati dengan shaklee ni..nak kongsikan juga testimoni anak saya ambik mealshakes.

BAGAIMANA SAYA MENGENALI SHAKLEE

 Saya ni seorang surimah time boring mesti buka facebook..saya mempunyai tabiat buruk..Tiap kali anak sakit,stress dengan keaadaan anak anak saya akan post di facebook.. Gara gara selalu terbaca post facebook saya tentang anak anak,suatu hari tu seorang kawan facebook telah tag saya dengan gambar serta kebaikan mealshake shaklee untuk anak anak..Itulah kali pertama saya mengenali shaklee..Saya terus la bertanya dengan 'mr. google' tentang mealshakes ni.Tak sangka begitu banyak dah testimoni penggunanya.Rupa rupanya dah lama dah produk shaklee ni di pasaran malaysia.Top Supplement di malaysia pla tu....Tanpa berfikir panjang saya terus mendaftar jadi ahli sebab kawan tu cakap kalau nak beli dengan harga murah mesti jadi ahli..Saya teringin nak cuba pula produk shaklee kat anak anak sebab saya selalu beli supplement kat farmasi untuk mereka sebelum ni..Semua supplement tu mengecewakan saya

testimonial mealshakes shaklee
Testimonial Mealshake Shaklee
Puteri pertama saya ni mempunyai masalah kurang selera makan..Kerana kurang selera makan la dia selalu sakit..Itulah yang menyebabkan dia kurus kering.Bayangkan masa umur setahun berat dia 8kg,umur 2 tahun 10kg,umu 3 tahun berat tak sampai 12kg..Berat masa lahir 3.5kg..Dia diketegorikan dalam kanak2 kurang zat makanan sebab underweight dan selalu sakit..


testimonial mealshakes shaklee
Testimonial Mealshakes shaklee
Puteri kedua pun selalu jer sakit.Tiap bulan mesti jumpa doktor dan tiap kali jumpa doktor mesti diberikan antibiotik..Kalau dah start batuk dan selsema tu memang lama nak sembuh..Pernah sampai dia admit seminggu kat hospital gara2 "lung infection"....Dia kena nebulizer 2 jam sekali untuk 2 hari dan 4 jam sekali sehari untuk hari2 berikutnya..Dahla dia takut bunyi mesin nebulizer tu,takut pula dengan doktor dan misi..Sebagai ibu,saya betul betul stress dengan keadaan itu..

BAGAIMANA SAYA JATUH CINTA DENGAN SHAKLEE

KINI ANAK ANAK SAYA SEMAKIN SIHAT JARANG SAKIT DAN BERSELERA UNTUK MAKAN..Sampai doktor tempat mereka selalu pergi pun puji mereka semakin berisi semakin sihat dan jarang jumpa doktor dah.Siap tanya lagi apa saya bagi kat dorang...hahaha siapa tak bangga kan??Ternyata pilihan saya TEPAT..Mealshakes dah membantu saya dalam menangani masalah yang dihadapi oleh anak anak saya.Kerana mealshakes ni saya jatuh cinta dengan shaklee..

sedikit info tentang mealshakes shaklee
testimonial meashakes shaklee
Testimonial mealshakes shaklee
Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 
COD area miri dan khidmat pos untuk yang di luar miri.



No comments:

Post a Comment