Monday 27 October 2014

Saya sayang keluarga saya!

Saya mempunyai sebuah keluarga yang bahagia. Saya amat bersyukur kepada Tuhan kerana hidup saya lengkap dengan kehadiran insan yang bergelar bapak,mak,abang,dan adik yang membentuk keluarga saya. Mereka merupakan individu yang paling saya sayangi dan hormati dalam hidup saya. .Saya Winne Lurang,berasal dari Long Bulan Belaga Sarawak..Saya mempunyai empat orang adik beradik..Saya merupakan anak kedua mak bapak saya..Saya telah mendirikan rumah tangga pada 26 Januari 2008 bersama kekasih hati saya...hihihihi
 Saya sayang keluarga saya!
 Saya sayang keluarga saya!


Selepas berkahwin saya dan suami memilih untuk menetap di Miri sebab kami sama sama bekerja di miri..Setahun usia perkahwin kami dia kurniakan seorang puteri iaitu Denisha Urai Lah.Dia dilahirkan pada 04.01.2010.
 Saya sayang keluarga saya!
 Saya sayang keluarga saya!


 Dua tahun kemudian saya melahirkan seorang lagi bayi perempuan yang sangat comel..Nama dia Danica Uding Lah..Dia dilahirkan pada 31.07.2012

 Saya sayang keluarga saya!
 Saya sayang keluarga saya!

 Saya sayang keluarga saya!..keluarga saya terdiri daripada empat orang ahli .Terima Kasih Tuhan untuk keluarga yang telah Engkau kurniakan untuk saya..Terus lindungi dan berkati kami sekeluarga..Amennn!!!




 Saya sayang keluarga saya!
 Saya sayang keluarga saya!
Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???

CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/win vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak

No comments:

Post a Comment