Friday 10 October 2014

Bebas Hutang PTPTN bersama Shaklee


Saya merupakan seorang surirumah sepenuh masa selepas resign dari Jururawat..Dulu ambik Diploma Kejururawatan kat kolej swasta..Saya ambik loan PTPTN masa study dulu sebab saya bukan orang berada.Anda tau tak berapa pinjaman untuk medical student kat kolej swasta??Paling mahal di Malaysia..Sebab tu banyak hutang tau!!Walaupun hutang study masih banyak saya terpaksa berhenti kerja kerna masalah masalah yang tak dapat dielakkan..Stress tu memang stress bila mengenangkan hutang yang masih bertimbun..Apa boleh buat..??

Semenjak jadi surirumah saya menjalankan bisnes online untuk membantu encik asben menambah pendapatan dan untuk membayar hutang saya tu...Dari menjual pakaian bundle,menjual perfume,produk kecantikan,menjual handphone clone korea pun pernah...Banyak dah benda saya cuba jual online ni tapi tak lama benda tu laku....

Bila saya bertemu dengan shaklee saya terus jatuh cinta dengan produk dan sistem pemasarannya yang jelas...Dah setahun lebih berkecimpung dalam dunia shaklee ni dan masih setia bersamanya. sekarang saya dah dapat income 4 angka dari shaklee mana tak makin bersemangat .Sebab tu shaklee ni jadi bisnes online dan offline yang paling lama saya pernah buat .

Saya mempunyai banyak impian bersama shaklee ni..saya yakin pasti dan percaya suatu hari semuanya akan tercapai bersama usaha dan doa saya..Setiap orang mempunyai impian dan harapan,begitu juga dengan saya..Nak berjaya kena ada impian.IMPIAN DAN KEINGINAN KENA BESAR.Yang penting kena ingat semuanya bermula dengan NIAT dan IMPIAN....Nak tau tak impian saya??

  • Saya nak income 5-6 angka sebulan
  • saya bebas dari hutang ptptn
  • saya nak car bonus dari shaklee 
  • Saya nak melancong percuma dengan shaklee
  • Saya nak bawa kedua orang tua saya melancong ke luar negara
  • banyak lagi tau..yang paling penting saya nak keluarga saya dan keluarga besar saya sentiasa sihat bersama shaklee supaya kami boleh sentiasa share kebaikkan shaklee kepada masyarakat.

Bagi memenuhi impian saya ni, saya sedang berusaha menjalankan bisnes Shaklee kerana saya memang pengguna dan pengedar vitamin Shaklee..Saya yakin suatu hari nanti saya akan menjadi seorang dari surirumah2 yang telah berjaya dengan shaklee.. Saya sudah mempunyai organisasi sendiri dalam bisnes ini dan saya sangat sayangkan semua rakan-rakan bisnes saya ni sebab tanpa mereka siapalah saya. Saya bukan sahaja dapat membantu mereka hidup sihat tetapi mereka juga merasa gaji sendiri dengan shaklee.

bebas hutang ptptn bersama shaklee
Bebas hutang PTPTN bersama Shaklee

Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 
COD area miri dan khidmat pos untuk yang di luar miri.


No comments:

Post a Comment