Monday 13 October 2014

Keluarga Shaklee Saya LUARBIASA!!!

Sepanjang setahun setengah saya menyertai Shaklee, saya telah menyertai pelbagai majlis yang dianjurkan oleh shaklee..Saya juga ada menyertai webinar serta training yang dianjurkan oleh shaklee dan Master Azrin Pengasas Group Our Shaklee Family (OSF)..Saya yakin dengan apa yang pihak shaklee dan Master Azrin buat ni adalah untuk membuka mata dan minda tentang peluang yang Shaklee sediakan. Saya membuat pilihan yang betul dengan menyertai dunia business Shaklee. Ia banyak memberi peluang untuk saya memajukan diri sendiri dan membantu lebih ramai rakan-rakan di luar sana untuk memajukan diri mereka  dalam bisnes shaklee ni...
Dalam banyak banyak event shaklee yang saya berminat dengan kelas yang pernah dianjurkan oleh Master Azrin pengasas Group Our Shaklee Family..yang membawa tajuk LUARBIASA dan membawa erti luar dari kebiasaan. 
keluarga shaklee saya luarbiasa
Keluarga Shaklee Saya LUARBIASA!!
Bertuah rasanya dapat join kelas shaklee ni sebab ini lah kelas  OSF yang julung kali diadakan di Miri..Banyak benda yang saya pelajari semasa kelas ni..Antaranya ialah:

  • Tips extra RM1000 sebulan
  • Tips kira bonus
  • Tips menggoda customer
  • dan banyak lagi

keluarga shaklee saya luarbiasa
Keluarga Shaklee Saya LUARBIASA!!

Saya sangat kagum dan berterima kasih kepada Master Azrin dengan kesungguhan dia mengadakan kelas seperti ni dan dia sanggup meluangkan masa untuk bagi kelas kepada anak cucu cicit shaklee beliau..Oleh sebab itu saya pun sanggup korbankan masa saya untuk menyertai kelas ini walaupun sesetengah orang menganggap kita hanya membuang masa dengan menyertai kelas kelas begini..Bagi saya ini adalah pengorbanan bagi orang orang yang ingin berjaya.Masa yang kita korbankan itulah yang memastikan kita lebih baik dengan ilmu ilmu yang diperolehi..Jadi tak salah jika kita korbankan masa untuk belajar dan mendapatkan ilmu..

Shaklee bukan sahaja buat kelas di luar malah buat kelas melalui webinar..Kalau yang webinar ni kita tak perlu keluar rumah..yang penting kat rumah ada line internet dan on webinar je..boleh join kelas sambil tidur kan anak,melipat baju pendek kata sambil membuat kerja di rumah untuk memperolehi ilmu bisnes shaklee ni..Best kan join Shaklee ni..Dapat menimba ilmu shaklee dengan free dari leader leader yang sangat luarbiasa untuk menjadikan kita luarbiasa seperti mereka..Sapa nak join saya buat bisnes shaklee???Jom join keluarga shaklee saya..Jangan malu malu nak contact saya..




pengedar shaklee di miri

No comments:

Post a Comment