Saturday 25 October 2014

Semangat Yang Takkan Pudar

Salah satu daripada entry saya yang lepas ada berkaitan dengan semangat..kali ni pun sama juga..semangat takkan pudar sebab saya yakin dan percaya dengan usaha yang saya lakukan,saya pun boleh berjaya suatu hari nanti...Amennnn.

Semangat Yang Takkan Pudar
Semangat Yang Takkan Pudar

Saya taknak bisnes shaklee saya ni terkubur di tengah jalan..Saya percaya dan yakin saya boleh berjaya dengan Shaklee ni..Dengan semangat yang kental saya akan usahakan apa yang saya mampu mencapai kejayaan itu..Apalagi bila lihat orang yang telah ber jaya lakukan bisnes shaklee ini tak terkata tau bagaimana rasa semangat yang berkobar kobar tu nak macam yang dah berjaya tu...Biarlah orang nak kata apa pun saya tak kesah malah hasutan,cacian dan cemuhan itu makin membuat saya lebih bersemangat..Saya akan buktikan pada mereka bahawa saya juga mampu mengecap kejayaan dengan shaklee ni..

Semangat Yang Takkan Pudar
Semangat Yang Takkan Pudar

***SAYA MAMPU LAKUKAN NYA..SAYA TAKKAN MENGALAH..SAYA TAKKAN MUDAH PUTUS ASA...


No comments:

Post a Comment