Saturday 11 October 2014

Resipi Diet : Smoothie Cinch Shake

Hari ni saya nak kongsikan resipi febret saya pula..Tak sah pula rasa tak share resipi yang sangat simple untuk saya berdiet ni kat korang..
Cinch shake mix ni memang sedap apatah lagi bila campur dengan perasa kegemaran saya iaitu cafe latte ditambah baunya yang sangat harum.Memang sedap cubalah sendiri kalau nak tahu. Cinch shake ni ada 3 perisa iaitu coklat, vanila dan cafe latte. Tapi yang selalu jadi kegemaran saya sudah pasti cafe latte. Harum semerbak..

Cinch shake ni boleh dicampur dengan buah-buahan untuk membuat smoothie yang sedap.Contohnya pisang,strawberi,blueberi,avocado,mango..selain tu kita juga boleh menggunakan buah-buahan yang sudah kering contohnya kurma, prune dan kismis.Cuma pastikan buah tersebut mengandungi fiber yang tinggi untuk  membantu mengekalkan rasa kenyang lebih lama dan juga menjaga perut kita dari sembelit. Kemanisan resepi ini terletak pada buah buah itu sendiri, tidak perlu lagi mencampur gula atau jika suka anda boleh tambahkan sesudu madu asli.


Inilah dia bahan bahan resipi smoothie banana cinch shake yang sihat dan membantu membakar kalori saya..

resipi diet : smoothie cinch shake
Resipi diet :  Smoothie Cinch Shake
Cara membuatnya..
Lagi senang,masukkan kesemua bahan ke dalam blender dan blend sampai ais hancur..



resipi diet : smoothie cinch shake
Resipi diet : Smoothie Cinch Shake


Dah pun siap untuk diminum..yummy yummy


resipi diet : smoothie cinch shake
Resipi Diet : Smoothie cinch shake


Sangat sangat simple kan?Bahan bahan pun tak susah nak cari...tak pernah cuba?anda wajib mencuba resipi minuman untuk berdiet yang sedap ni... Boleh digunakan sebagai meal replacement tau. sebagai lunch boleh, sebagai dinner pun boleh. 

takde Cinch Shake mix?
order lah sekarang.



Berminat dengan produk/Perlukan konsultasi tentang produk shaklee/menjana pendapatan dengan shaklee/menjadi ahli shaklee???
CALL/WHATSAPP/SMS: 0148854484 (WINNIE LURANG)
FB: www.facebook.com/winn vita shoppe (Sila LIKE untuk dapat info terkini tentang produk Shaklee)
Pengedar sah Shaklee di Miri,Sarawak 
COD area miri dan khidmat pos untuk yang di luar miri.




No comments:

Post a Comment